Švenčionių rajono meno mokykla

Kviečiame susipažinti su Švenčionių rajono meno mokykla     

Švenčionių rajono meno mokykla yra menų mokykla.

Toliau, Švenčionių rajono meno mokykla bus vadinama Mokykla.

Ką mokiniai veikia meno mokykloje?

Meno mokykloje mokiniai mokosi meno.

Čia svarbiausia – kurti, tobulėti ir išreikšti save.

Mokiniai mokosi pasirinktoje meno srityje.

Pavyzdžiui:

  • muzika,
  • dailė,
  • choreografija.

Per muzikos pamokas mokiniai:

  • mokosi groti muzikos instrumentais,
  • mokosi dainuoti,
  • mokosi skaityti natas,
  • dainuoja chore,
  • groja orkestre.

Choras yra, kai daug žmonių dainuoja kartu.

Orkestras yra, kai daug žmonių groja kartu.

Natos yra ženklai, kuriais muzika užrašoma popieriuje.

Per dailės pamokas mokiniai:

  • mokosi piešti,
  • mokosi tapyti,
  • mokosi kurti skulptūras.

Tapyba yra piešimas dažais.

Skulptūra yra trimatis kūrinys.

Trimatį kūrinį galima apžiūrėti iš visų pusių.

Per choreografijos pamokas mokiniai:

  • mokosi šokti,
  • mokosi įvairių šokio stilių,
  • šoka kartu su kitais mokiniais.

Choreografija yra šokio menas.

Kas gali mokytis meno mokykloje?

Meno mokykloje gali mokytis vaikai

nuo 1 iki 12 klasės.

Kiekvienas mokinys turi savo grupę ir mokytoją.

Kur vyksta užsiėmimai?

Užsiėmimai vyksta meno mokyklos pastate.

Koks yra meno mokyklos darbo laikas?

Meno mokykla dirba šiomis dienomis:

  • pirmadienį,
  • antradienį,
  • trečiadienį,
  • ketvirtadienį,
  • penktadienį.

Raštinė dirba:

  • nuo 8.00 val. iki 17.00 val.
  • penktadienį iki 16.00 val.

Pietų pertrauka yra

nuo 12.00 val. iki 13.00 val.

Pamokos vyksta po pietų.

Paprastai nuo 12.15 val. iki 19.25 val.

Kuo meno mokykla gali Jums padėti?

Jeigu Jūsų vaikas nori mokytis meno mokykloje,

mes galime padėti.

Mūsų mokykla padeda vaikams:

  • atrasti mėgstamą meno sritį,
  • tobulėti ir augti kiekvieną dieną,
  • išmokti pasitikėti savimi,
  • dalyvauti konkursuose ir koncertuose,
  • džiaugtis kūryba ir menu.

Kur galima sužinoti daugiau informacijos?

Daugiau apie meno mokyklą galite sužinoti internete.

Meno mokyklos interneto svetainės adresas yra:

https://meno-mokykla.svencionys.lm.lt

Galite paskambinti telefonu.

Mokyklos telefono numeris yra:

 +370 387 51 052

Galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninis paštas yra:

administracija@srmm.lt

Kokią informaciją rasite meno mokyklos interneto svetainėje?

Informacija svetainėje yra suskirstyta į skyrius.

  • Apie mus – čia sužinosite, kas mes esame.
  • Meno sritys – čia rasite dailės, muzikos ir choreografijos skyrius.
  • Naujienos – čia rasite naujausią informaciją apie renginius.
  • Struktūra ir kontaktai – čia rasite mokytojų telefonus ir el. pašto adresus.

Koks yra meno mokyklos adresas?

Meno mokyklos adresas yra:

Lentupio gatvė 3, Švenčionys 18126

Autoriai

  • Teksto originalą parengė 
  • Tekstą vertino: xxxx
  • Teksto vertinimą koordinavo: 

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Mano dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
4. 15.00—15.45
  • 1. 12.15—13.00
  • 2. 13.10 —13.55
  • 3. 14.05 —14.50
  • 4. 15.00—15.45
  • 5. 15.55—16.40
  • 6. 16.50—17.35
  • 7. 17.45—18.30
  • 8. 18.40 —19.25